Zo werkt Easy2Post
Verstuur echte brieven online, en laat ze per post in de brievenbus bezorgen.
Drie manieren om uw brief per post te laten versturen:
- Upload een bestaande brief als PDF op de site van Easy2Post.
- Verstuur uw PDF naar uw eigen speciale Easy2Post e-mailadres via de e-mailservice van Easy2Post.
- Maak gebruik van onze PHP API.
Adresseren
U kunt uw adres handmatig ingeven, selecteren uit uw adresboek bij Easy2Post of een Excel-adresbestand gebruiken. Als u een PDF upload kun je er ook voor kiezen om het adres direct zelf in de PDF te zetten. Let er dan wel op dat het adres altijd correct gepositioneerd is.
Pas op: standaardpositionering adres!
Alle brieven worden verstuurd in een vensterenvelop. Om het adres goed zichtbaar te maken, wordt het adres standaard gepositioneerd aan de linkerkant van de brief op 20mm van links en 45mm van boven. Wanneer uw adres per ongeluk toch niet op de jusite plaats staat, wordt dit tijdens het bestelproces automatisch gecorrigeerd.
Adres invoegen tijdens bestelproces: wanneer u u brief adresseert tijdens het bestelproces, handmatig of via een verzendlijst, zorgen wij ervoor dat het adres automatisch op de juist plek komt. Hou er bij het maken van uw PDF wel rekening mee dat deze plek leeg blijft.
Lees meer over het aanmaken van een verzendlijst.Lees meer over het adresseren met een excelbestand.
Het adres hard in uw PDF plaatsen: wanneer je het adres rechtstreeks in de PDF zet, zorg er dan voor dat u het adres op de juiste positie plaatst.
Bekijk hier de exacte postionering van het adresvlak
Lees meer over het maken van een PDF
Controle
Om er zeker van te zijn dat uw brief helemaal naar wens is, laten we u tijdens het bestelproces steeds zien hoe uw brief door ons verwerkt wordt. Controleer of alles naar wens is. Bent u tevreden? Ga dan de kassa!
Uw brief wordt nu gedrukt en in een vensterenvelop via PostNL verzonden.
Lees meer over de prijzen voor het verzenden van uw brieven
Lees meer over de veilige betaalmethoden van Easy2Post
Wanneer wordt mijn brief verstuurd?
Brieven voor 15.00 uur besteld (op werkdagen), worden op dezelfde dag nog op de post gedaan.
Heeft u vragen over het gebruik van Easy2Post?
Neem gerust contact op met onze klantenservice; we helpen u graag verder.
Voor onze klanten die gebruik maken van de email-serverice of api is het mogelijk de dienstverlening voort te zetten via onze drukker CTRL-P.
Hiervoor kunt u contact opnemen met Ilja van Dalen of Jenny Kikkert, dit kan via CTRL-P's algemene emailadres info@ctrlp.eu of via het telefoonnummer 074 205 95 00.
Bedankt voor uw bestellingen en wij wensen u het allerbeste toe.
Uw verzendtarieven
type brief | 1e pagina | vervolgvel | postzegel* |
zwart/wit | € 0,47 | € 0,17 | € 0,77 |
full color | € 0,55 | € 0,26 | € 0,77 |
aangetekende | € 2,52 | € 0,26 | € 8,40 |
Deze prijzen zijn exclusief btw
(*) De prijs van de postzegel is gebaseerd op brieven met verzending binnen Nederland en een gewicht van minder dan 20 gram.
Aangetekende brieven
Met één klik geregeld voor € 11,00 *. Kies dan bij "typeren" voor "aangetekend versturen".
(*) Deze prijs is incl. btw, drukwerk, envelop en aangetekende postzegel, gebaseerd op een brief van één pagina met verzending binnen Nederland. Aangetekend naar het buitenland? Of een brief van meerdere pagina's? Bekijk hier het volledige overzicht van alle prijzen
Volg uw brief met Track & Trace
Na verzending ontvangt u van ons binnen enkele werkdagen een code voor Track & Trace. Met deze code kunt u de status van uw aangetekende brief controleren.
Automatisch facturen versturen
Koppeling met uw administratieve systeem
Voor zakelijke gebruikers staat een API beschikbaar om zo uw post (facturen, bevestigingsbrieven, contracten etc.) automatisch in uw huisstijl te versturen.
E-mailservice
Ook kunt u uw brieven per e-mail aanleveren. Dit doet u door de brieven als PDF-bijlagen in een e-mail, naar een speciaal voor u opgezet e-mailadres te sturen.
Geïnteresserd in de mogelijkheden? Neem eenvoudig contact op via info@easy2post.nl. Wij informeren u graag.
API
Met de API koppelt u het gemak van onze brievenverzendservice eenvoudig aan uw bestaande (administratieve) systeem of webpagina. En natuurlijk is white-label integratie voor uw klanten ook mogelijk.
API aanvragen
U kunt de API heel gemakkelijk aanvragen in twee simpele stappen:- Maak een zakelijk account aan op de website.
- Download de API en installeer hem op uw eigen computer.
Contact
Kunnen wij u ergens mee helpen? Mail dan met onze klantenservice: info@easy2post.nl.
Wij helpen u met veel plezier en beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk.
Onze adresgegevens
Easy2Post
Gronausestraat 710
7534 AM Enschede
Facebook: facebook.com/easy2post