U krijgt van ons 100% garantie op kwaliteit
Kwaliteit staat voorop
Wij zijn trots op ons product, en kiezen bewust voor kwaliteit en service. Wij drukken uw brieven op mooi en kwalitatief hoogwaardig 90g papier. Onze drukker kan volvlaks drukken. Wanneer u dus kiest voor een achtergrond in kleur dan zal het hele A4-tje bedrukt worden, van snijrand tot snijrand. Ideaal wanneer u een eigen huisstijl heeft of voor het creatief opmaken van (nieuws)brieven.
Neutrale envelop
Uw brief wordt verzonden in een neutrale, blanco vensterenvelop. Wij kiezen er bewust voor om nergens het logo van Easy2Post te plaatsen. De ontvanger zal dus altijd de indruk krijgen dat de brieven direct van u afkomen.
Verzonden via PostNL
Een goed verzorgde brief is net een visitekaartje. Uiteindelijk belandt uw brief immers direct bij mensen thuis op de deurmat. Wij zorgen er daarom voor dat al uw brieven worden voorzien van correcte frankering met een postzegel van PostNL.
Bezorging
Uw brieven worden door ons zorgvuldig verwerkt en ter bezorging afgegeven bij PostNL. Vanaf dat moment is de situatie dezelfde als wannner uw persoonlijk een brief in de brievenbus gooit. PostNL is verantwoordelijk voor de correcte bezorging van uw brieven of mailing. Tegen overmacht (stakingen) of fouten van PostNL (verkeerde bezorging) kunnen wij niets doen.
Is uw brief toch niet goed overgekomen? Wij kunnen het werk van PostNL niet overdoen. Maar wij kunnen wel met u kijken naar een goede oplossing voor uw probleem. Neem in zo'n geval dus altijd contact op met onze klantenservice.
Klachten
Overal kan eens iets misgaan. Ook bij ons. Bent u daarom overhoopt toch niet 100% tevreden met ons product of onze service? Neem dan direct contact op met onze klantenservice en bespreek uw probleem. Wij staan ervoor garant dat brieven versturen met Easy2Post veilig en betrouwbaar is, en gaan samen met u zoeken naar een oplossing.
Snel antwoord op al uw vragen
Heeft u een vraag of zoekt u assistentie? Onze helpdesk staat graag voor u klaar. U kunt eenvoudig mailen naar info@easy2post.nl. Ons team probeert uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. En als u wilt, bellen we u ook graag terug. Dus schroom niet en neem altijd contact op met ons. Ook als u ons gewoon wilt laten weten wat volgens u beter kan op de site. Uw feedback is meer dan welkom!
Voor onze klanten die gebruik maken van de email-serverice of api is het mogelijk de dienstverlening voort te zetten via onze drukker CTRL-P.
Hiervoor kunt u contact opnemen met Ilja van Dalen of Jenny Kikkert, dit kan via CTRL-P's algemene emailadres info@ctrlp.eu of via het telefoonnummer 074 205 95 00.
Bedankt voor uw bestellingen en wij wensen u het allerbeste toe.
Uw verzendtarieven
type brief | 1e pagina | vervolgvel | postzegel* |
zwart/wit | € 0,47 | € 0,17 | € 0,77 |
full color | € 0,55 | € 0,26 | € 0,77 |
aangetekende | € 2,52 | € 0,26 | € 8,40 |
Deze prijzen zijn exclusief btw
(*) De prijs van de postzegel is gebaseerd op brieven met verzending binnen Nederland en een gewicht van minder dan 20 gram.
Aangetekende brieven
Met één klik geregeld voor € 11,00 *. Kies dan bij "typeren" voor "aangetekend versturen".
(*) Deze prijs is incl. btw, drukwerk, envelop en aangetekende postzegel, gebaseerd op een brief van één pagina met verzending binnen Nederland. Aangetekend naar het buitenland? Of een brief van meerdere pagina's? Bekijk hier het volledige overzicht van alle prijzen
Volg uw brief met Track & Trace
Na verzending ontvangt u van ons binnen enkele werkdagen een code voor Track & Trace. Met deze code kunt u de status van uw aangetekende brief controleren.
Automatisch facturen versturen
Koppeling met uw administratieve systeem
Voor zakelijke gebruikers staat een API beschikbaar om zo uw post (facturen, bevestigingsbrieven, contracten etc.) automatisch in uw huisstijl te versturen.
E-mailservice
Ook kunt u uw brieven per e-mail aanleveren. Dit doet u door de brieven als PDF-bijlagen in een e-mail, naar een speciaal voor u opgezet e-mailadres te sturen.
Geïnteresserd in de mogelijkheden? Neem eenvoudig contact op via info@easy2post.nl. Wij informeren u graag.
API
Met de API koppelt u het gemak van onze brievenverzendservice eenvoudig aan uw bestaande (administratieve) systeem of webpagina. En natuurlijk is white-label integratie voor uw klanten ook mogelijk.
API aanvragen
U kunt de API heel gemakkelijk aanvragen in twee simpele stappen:- Maak een zakelijk account aan op de website.
- Download de API en installeer hem op uw eigen computer.
Contact
Kunnen wij u ergens mee helpen? Mail dan met onze klantenservice: info@easy2post.nl.
Wij helpen u met veel plezier en beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk.
Onze adresgegevens
Easy2Post
Gronausestraat 710
7534 AM Enschede
Facebook: facebook.com/easy2post