Veel gesteld vragen
Het verzenden van uw brieven, facturen, offertes of een complete mailing met Easy2Post is heel eenvoudig. Om u nog beter te informeren hebben wij voor je u aantal veelgestelde vragen verzameld. Zit uw vraag er niet tussen? Mail dan met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Hoe werkt het?
Adresseren
- Hoe voeg ik adressen toe in mijn adresboek?
- Hoe kan ik een brief aanleveren?
- Is speciale software nodig?
- Waar moet mijn computer aan voldoen?
Specificaties
- Hoe ziet jullie briefpapier eruit?
- Hoe ziet jullie envelop eruit?
- Hoe wordt de brief gefrankeerd?
- Kan ik een mailing met meerdere pagina's versturen?
Hulp en ondersteuning
Verzenden
- Wie verstuurt en bezorgt mijn brieven?
- Hoe lang duurt het voor de mailing wordt verzonden?
- Kan ik de brieven op verschillende dagen laten verzenden?
- Kan ik ook brieven naar het buitenland, bedrijven of instellingen sturen?
Terugkoppeling en controle
Betalen
Vertrouwelijkheid
- Wat doen jullie met onze gegevens?
- Hoe waarborgen jullie de vertrouwelijke behandeling van ons adresbestand?
Eerst uitproberen
Contact
Voor onze klanten die gebruik maken van de email-serverice of api is het mogelijk de dienstverlening voort te zetten via onze drukker CTRL-P.
Hiervoor kunt u contact opnemen met Ilja van Dalen of Jenny Kikkert, dit kan via CTRL-P's algemene emailadres info@ctrlp.eu of via het telefoonnummer 074 205 95 00.
Bedankt voor uw bestellingen en wij wensen u het allerbeste toe.
Uw verzendtarieven
type brief | 1e pagina | vervolgvel | postzegel* |
zwart/wit | € 0,47 | € 0,17 | € 0,77 |
full color | € 0,55 | € 0,26 | € 0,77 |
aangetekende | € 2,52 | € 0,26 | € 8,40 |
Deze prijzen zijn exclusief btw
(*) De prijs van de postzegel is gebaseerd op brieven met verzending binnen Nederland en een gewicht van minder dan 20 gram.
Aangetekende brieven
Met één klik geregeld voor € 11,00 *. Kies dan bij "typeren" voor "aangetekend versturen".
(*) Deze prijs is incl. btw, drukwerk, envelop en aangetekende postzegel, gebaseerd op een brief van één pagina met verzending binnen Nederland. Aangetekend naar het buitenland? Of een brief van meerdere pagina's? Bekijk hier het volledige overzicht van alle prijzen
Volg uw brief met Track & Trace
Na verzending ontvangt u van ons binnen enkele werkdagen een code voor Track & Trace. Met deze code kunt u de status van uw aangetekende brief controleren.
Automatisch facturen versturen
Koppeling met uw administratieve systeem
Voor zakelijke gebruikers staat een API beschikbaar om zo uw post (facturen, bevestigingsbrieven, contracten etc.) automatisch in uw huisstijl te versturen.
E-mailservice
Ook kunt u uw brieven per e-mail aanleveren. Dit doet u door de brieven als PDF-bijlagen in een e-mail, naar een speciaal voor u opgezet e-mailadres te sturen.
Geïnteresserd in de mogelijkheden? Neem eenvoudig contact op via info@easy2post.nl. Wij informeren u graag.
API
Met de API koppelt u het gemak van onze brievenverzendservice eenvoudig aan uw bestaande (administratieve) systeem of webpagina. En natuurlijk is white-label integratie voor uw klanten ook mogelijk.
API aanvragen
U kunt de API heel gemakkelijk aanvragen in twee simpele stappen:- Maak een zakelijk account aan op de website.
- Download de API en installeer hem op uw eigen computer.
Contact
Kunnen wij u ergens mee helpen? Mail dan met onze klantenservice: info@easy2post.nl.
Wij helpen u met veel plezier en beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk.
Onze adresgegevens
Easy2Post
Gronausestraat 710
7534 AM Enschede
Facebook: facebook.com/easy2post