Online briefpapier gebruiken
Altijd uw eigen briefpapier op voorraad!
Als geregistreerde gebruiker upload u eenvoudig uw briefpapier (.pfd of .png) onder uw account en voegt u deze tijdens het bestelproces als achtergrond aan uw brief toe.
Controle houden over uw huisstijl
Als zakelijke gebruiker heeft u het bijkomende voordeel dat alle gebruikers die u aanmaakt hetzelfde briefpapier kunnen gebruiken. Hierdoor houdt u controle over de toepassing van uw huisstijl.
- U logt in onder uw account. Nog geen account? Registreren is eenvoudig (en gratis).
- Upload uw eigen briefpapier onder account > briefpapier in de bovenste menubalk.
- Voeg uw briefpapier tijdens stap 2 toe als achtergrond van uw PDF.
Opmaakeisen briefpapier
Omdat full color brieven worden schoongesneden is het het beste als uw 2mm extra ruimte rondom uw briefpapier aanhoudt bij het ontwerp. Dit houdt in dat een briefpapier voor een A4 brief 21,4 cm bij 30,1 cm moet zijn. We hebben alvast een Word-bestand en een PNG-plaatje in deze verhoudingen gezet zodat u snel uw eigen briefpapier kunt ontwerpen.
Voor onze klanten die gebruik maken van de email-serverice of api is het mogelijk de dienstverlening voort te zetten via onze drukker CTRL-P.
Hiervoor kunt u contact opnemen met Ilja van Dalen of Jenny Kikkert, dit kan via CTRL-P's algemene emailadres info@ctrlp.eu of via het telefoonnummer 074 205 95 00.
Bedankt voor uw bestellingen en wij wensen u het allerbeste toe.
Uw verzendtarieven
type brief | 1e pagina | vervolgvel | postzegel* |
zwart/wit | € 0,47 | € 0,17 | € 0,77 |
full color | € 0,55 | € 0,26 | € 0,77 |
aangetekende | € 2,52 | € 0,26 | € 8,40 |
Deze prijzen zijn exclusief btw
(*) De prijs van de postzegel is gebaseerd op brieven met verzending binnen Nederland en een gewicht van minder dan 20 gram.
Aangetekende brieven
Met één klik geregeld voor € 11,00 *. Kies dan bij "typeren" voor "aangetekend versturen".
(*) Deze prijs is incl. btw, drukwerk, envelop en aangetekende postzegel, gebaseerd op een brief van één pagina met verzending binnen Nederland. Aangetekend naar het buitenland? Of een brief van meerdere pagina's? Bekijk hier het volledige overzicht van alle prijzen
Volg uw brief met Track & Trace
Na verzending ontvangt u van ons binnen enkele werkdagen een code voor Track & Trace. Met deze code kunt u de status van uw aangetekende brief controleren.
Automatisch facturen versturen
Koppeling met uw administratieve systeem
Voor zakelijke gebruikers staat een API beschikbaar om zo uw post (facturen, bevestigingsbrieven, contracten etc.) automatisch in uw huisstijl te versturen.
E-mailservice
Ook kunt u uw brieven per e-mail aanleveren. Dit doet u door de brieven als PDF-bijlagen in een e-mail, naar een speciaal voor u opgezet e-mailadres te sturen.
Geïnteresserd in de mogelijkheden? Neem eenvoudig contact op via info@easy2post.nl. Wij informeren u graag.
API
Met de API koppelt u het gemak van onze brievenverzendservice eenvoudig aan uw bestaande (administratieve) systeem of webpagina. En natuurlijk is white-label integratie voor uw klanten ook mogelijk.
API aanvragen
U kunt de API heel gemakkelijk aanvragen in twee simpele stappen:- Maak een zakelijk account aan op de website.
- Download de API en installeer hem op uw eigen computer.
Contact
Kunnen wij u ergens mee helpen? Mail dan met onze klantenservice: info@easy2post.nl.
Wij helpen u met veel plezier en beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk.
Onze adresgegevens
Easy2Post
Gronausestraat 710
7534 AM Enschede
Facebook: facebook.com/easy2post